Rabu, 8 September 2010

SELAMAT HARI RAYA

Selamat Hari Raya

Di kesempatan ini saya dan keluarga "sama tak serupa" ingin mengucapkan
"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI "
ingin memohon maaf kepada semua, terutama sekali kepada geng2 botol, andai kata ada terkasar bahasa, tersilap kata atau mengata2 saya memohon seribu kemaafan.
kepada yang pulang ke kampung saya doa kan semoga selamat sampai ke destinasi yang di tuju,
memandu berhati2, jangan ikut perasaan, biar lambat asalkan selamat...
di sebabkan cuti panjang maka tiada entry dalam masa cuti tersebut maklumlah rumah kat kampung tak de internet.
selamat hari raya
maaf zahir dan batin

4 ulasan:

  1. selamat hari raya....aku dah ada kat T.Anson skang ni...besok baru gerak ke Ipoh...hang balik mana??

    BalasPadam
  2. SELAMAT HARI RAYA BRO, AKU RAYA PERLIS.

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Raya bro. Maaf Zahir & Batin. Tahniah adik hang nak kahwin tak lama lagi, wah! Sibuk le kau nanti :)

    BalasPadam
  4. saya balik tanjung karang je... kg sungai sireh.. isteri pulak kg sebelah je kg seri tiram.. jodoh orang dekat... senang balik raya... tak gaduh2 hehehehe...

    BalasPadam