Selasa, 1 Mac 2011

mencari botol dengan bapa mertua

salam semua... dah lama rasanya menyepi....biasalah bahan tak de
dua minggu yang lepas semasa balik kampung bapak mertua ajak pi rumah kawannya... katanya ada botol lama..... hehehe apa lagi aku pun ok je....
tanpa berlengah lagi aku dan bapa mertua pun pi la rumah kawannya... sampai je kat rumah tu org tu mcm paham2 je... tapi aku sedikit kecewa sebab botol baru dengan keadaan yang rabak....
aku dan bapa mertua pun pi kerumah kawan bapa mertua aku yg lagi satu.... dan setelah memberi salam.. budak kecik je yang keluar.... bapak tak de.. tak tahu pi mana.... aku pun pi merayau2 kat tepi rumah dan terjumpalah botol ni..



apa lagi senyum sampai ketelinga la... walaupun hanya dapat beberapa biji botol itu sudah cukup buat hati ini gembira...


3 ulasan:

  1. Hang pi mai, pi mai la lagi baru dapat banyiak botoii!! Nahhaii!! Hahaaa..

    BalasPadam